torsdag, oktober 01, 2009

Foton och filmer tagna under sommaren och den framlidna hösten

Ok, Jag har varit dålig på att lägga upp foton och filmer från i sommras och i höst för jag hittade inte min usb-kabel för att föra över det. Hittade den dock igår (eller var det idag), så nu kommer dom äntligen upp. Försöker ge en förklaring på allt men tro inte att det kommer i kronologisk ordning.....



Jag ÄLSKAR hösten. Det är min favorit årstid. Det kallnar, inte så varmt längre. Biter i kinderna. Svepa om sig med en varm film och kanske krypa upp i någons famn. Hihi, tänk... Sitta ihopkrypt i en varm film inomhus, varm choklad eller kärleksvin, fin musik och nagak champa brinnandes och in kommer sin älskade svepandes genom dörren efter varit ute en bra stund och få sin första "kalla näs-puss". Finns det inget bättre?????

Min älskade lilla handväska, Sammy. Döpt efter Robert. Tyvär så är han i desperat behov av en tvätt efter att Rob välte ut en hel coca cola över honom.....
Mamma och pappa har fin middag för några gäster. I och med att dom känner väl till min kreativitet och allt jag gör, gör jag helhjärtat så fick jag i uppdrag av pappa att designa och göra menyna (dock använde han inte ordet designa, snarare: hitta på hur dom ska se ut...)

Hur menyna sår ut när dom var färdiga. Försökte ha ett bra helhetsintryck, vilket jag tyckte jag lyckades bra med. Vad tycker ni??
Kaxig jävel på min födelsedag efter jag lekt med min blomtoffs i hans underbara röda hår. (systersonen hampus)
I bilen med svärfar och hans sambo
Robert är såklart med. Ska som vanligt stila....
Har aldrig tyckt 0ch kommer aldrig att tycka att jag ritar bra, men denna blev jag ganska nöjd med.






Nettan som ger sig på att färga jessis hår. Kan inte låta bli att garva ihjäl mig och filma..... Framförallt med tanke på hur nettis ser ut....




Jag utmanar Jessi att spela Mariocart på Nintendo gameqube för första gången. JAG väljer svåraste banan, svåraste gubbarna och svåraste bilen och tvingar henne att spela för första gången i sitt liv. Jag har aldrig haft det så roligt....

Roberts och min första dejt/kväll/natt ihop i vårt liv. "är du glad att du träffade mig? -ja"
Påväg till gbg några dagar senare. Vi känner oss säkrare med varrandra och skojar mer. JAG ÄLSKAR DENNA MANNEN, ALLA MÄNNISKOR!!!! DET ÄR SANNINGEN OCH JAG SKRIKER UT DEN FÖR VÄRLDEN!!!

På väg till GBG två dagar efter vi träffats. Jag smörar så det dryper, men det är verkligen så jag känner. FORTFARANDE!!! ALLT har varit värt det. Tyvärr, vet inte varför så bryts det mitt i en mening.


kyss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar