tisdag, januari 13, 2015

Bugg med sambon.

Lyckades faktiskt få med mig sambon och bugga igår och han tyckte det var skitkul, jag visste ju redan att det skulle bli jättekul. Men gud vad han chockerade mig. Vad jag trodde var ju att han hade hade värre än två vänsterfötter och alla som skulle dansa med honom skulle gå hem med ömma tår, inte minst jag själv. Men där upptäckte jag en talang som jag inte hade en aning om att den existerade. Om man bortser från lärarna så var han (enligt mig) på delad första plats, om inte helt själv där uppe på toppen. Han var helt jävla fantastisk. Han nappade upp det fort och kunde hålla takten perfekt. Visst han sa att han kunde hålla takten så bra var på grund av att spelat trummor när han var yngre. Han fick till och med beröm från en av lärarna som dansade med honom. Fast han var inte den enda som fick beröm. Jag fick själv beröm där dom frågade om jag dansat förr och det hade jag ju en hel del. Jag fattade ju också det väldigt fort.

Man hann ju inte riktigt stretcha efter så vi gjorde det så fort vi kom hem. Det var riktigt skönt att sträcka ut alla muskler och senor. Vissa stretchövningar kunde jag inte riktigt utföra på grund av min storlek men Henrik hjälpte mig, så det gick bara bra. Efter stretchningen så satte vi oss framför tv:n en stund och åt och sen tömde jag. Men jag blev himla trött. Så vi gick in i sovrummet för att vila lite, slutade med att vi somnade båda två. Fast bara några timmar. Vi vaknade igen efter strax innan sex. Typ 4 timmars sömn för mig. Blev väldigt trött igen efter någon timme så jag gick ut på balkongen. Det hjälpte bara en liten stund. Så jag drack en kopp kaffe (vilket jag sällan gör) med både mjölk och socker i (och om jag dricker kaffe så har jag också aldrig socker i). Började bli lite piggare men jag tyckte inte riktigt att jag blev pigg nog. Så jag sydde färdigt den färgen jag hade (korsstygn) och så jag ut och gick runt huset. Var väldigt skönt. H hängde upp lite tavlor under tiden. Duttig gosse.

Ni får ha det så bra.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar