fredag, oktober 30, 2009

V. 44

Är det inte sådant som tonårspojkar spelar
på datorn? 0%

Sånt är för människor som har problem. Gå i
terapi! 1 har svarat detta 20%

Det verkar lite spännande men jag tror inte att
jag skulle kunna hålla mig för skratt. 2 Har svarat detta 40%

Upptäckte det nyligen och skulle nog gilla
det. 1 Har svarat detta 20%

Jag har länge varit nyfiken på det, tror
jag skulle gilla det faktiskt 0%

Va nu en duktig patient så ska doktorn
undersöka dig där nere. 1 har svarat detta 20%


Än en gång är det endast 5 personer som har röstat. Är ni där ute medvetna om att INGEN kan se att ni har röstat och VAD just DU har röstat. Dom enda jag är själv medveten om vad dom röstar är jag själv och min kära fästman, men jag skulle aldrig avslöja vad ni röstat om ni väljer att avslöja det för mig....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar