tisdag, oktober 06, 2009

Det börjar lösa sig

Jag tittar mig i spegeln och ser en människa som inte är mycket att ha utseendemässigt. Men egentligen? Vad spelar utseendet med lycka att göra?
Trotts mitt hemska utseende har jag en fantastisk fästman som dyrkar marken jag går på. Jag är påväg mot ett jobb som jag verkligen vill ha och trivs med, trots att jag inte har någon direkt utbildning och erfarehet. Som jag kommer vara nöjd med tills den dagen jag orkar börja plugga igen.
Men utöver detta har jag faktiskt ett bra liv.
Jag har varit så sjuk så många år och nu börjar det lösa. Men jag menar? Är det inte min tur? Med tanke på hur jag har lidit då är det väl dags?

Vad har snygghet med att göra med lycka?

Jag HAR en framtid, en fantastisk sådan!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar