söndag, september 16, 2012

Trött, så oerhört trött.....

Igår och idag har jag varit så trött. Så oerhört trött. Jag har knappt kunna hålla ögonen öppna. Igår gick jag upp väääääldigt sent för att vara mig. Strax efter tolv, vilket jag inte gjort sedans i mars. Sen var jag uppe någon till eller två och åt frukost och kollade nätet. Sen var jag så trött att jag kände mig drogad, jag hängde inte med riktigt i svängarna. Kändes som allt gick i slowmotion. Så jag la mig i sängen och somnade poff. Sen sov jag till runt halv sju. Vi åt middag och sen skulle vi titta på några avsnitt supernatural, men efter ett avsnitt var jag slut. Vi satte på my name is earl som kunde gå i bakgrunden medans vi pratade och efter en stund somnade jag i Roberts famn. Men under natten var jag så törstig, kändes som jag vaknade en 10-12 ggr under natten för att dricka. Så min sömn var inte lugn riktigt. Idag vaknade jag tidigare, 10-tiden, och det var lagom tyckte jag. Men efter en stund fick jag lägga mig igen. Jag har legat i sängen sen dess och läst och tittat på tv-serier men inte sovit iallafall. Nu orkade jag ta mig upp ur sängen för att bara vara uppe en stund.
Detta känns så jobbigt, för jag lovade Robert att vi skulle hjälpas åt att städa i helgen. Men jag har inte kunnat. Detta är så jobbigt..... Känns som alla dömmer mig, kallar mig lat etc. Alla utom Robert som med ett leende säger att det är ok och jag ska bara vila och ta det lugnt tills jag återfår mina krafter. Han säger att det var ju jag som städade ensam sist. Ingen ursäkt riktigt, för vi ska hjälpas åt, men jag kan inte nu riktigt....


Ha det fint och önska mig lycka till så att jag blir lite piggare.

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar