fredag, september 14, 2012

Telefon??

Hans Iphone ringde för en bra stund sen, och har pratat sen dess. Det var tillochmed så att han stängde av tvn. Undrar vem det är?? Hoppas får veta det sen.


Längtar till i morgon, för då ska jag prova mina nya jeans, som jag köpt på bonprix. rekomenderar dom för dom som är i större storlekar. Visst, dom har kläder för människor i alla storlekar, men dom har ENORMT mycket för oss i större storlekar. Var så mycket att jag var tvungen att välja bort en del, heheh :D
Jag har inte hittat ett par jeans på fem år som jag kunnat få på mig, och dom gillade jag inte ens särskillt mycket. Dom inte, äsch, jag ska vara uppriktigt, dom var fula! Eller nej, dom var inte fula, men dom var liksom, trekvartsjeans, och jag har hela tiden velat ha bootcutjeans. Jag hämtade dom ikväll. Ska prova dom i morgon. Hoppas dom passar. Foton kommer tagas, jag lovar. Inte i morgon kanske, men när jag är välsminkad och fin.

Ok, detta är konstigt. Det kan ta ett halvår innan att jag skriver, men när jag väl skriver så blir det flera ggr om dagen.

Nu ska jag titta vidare på My little pony

XO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar