fredag, september 21, 2012

In till staun

Klockan är nu 09,37. Ska in i duschen, och sen ska jag åka in till stan. Ska köpa otaliga saker så som kläder, smink, rökelse, öronhänge och panduro. Ska bli kul att shoppa på staun. Var längesen nu, iom att jag inte har haft några pengar.

Hade tänkt ta bussen, som gjorde att jag skulle vara i torhamn halv fyra. Men mamma sa att jag skulle prata med pappa för han skulle in till staun. Så jag pratade med honom och han åker hem från staun vid fyra tiden, så jag åker med honom. SÅÅÅÅÅ mycket bättre än att åka hemsk buss.

Hoppas mamma kan färga mitt hår i helgen, hon har sagt att hon kunde det MEN man vet aldrig hur mycket hon har att göra.


Hoppas jag hittar det jag vill ha på panduro, annars har jag hittat på hemsidan i nödfall. Fast jag köper hellre på plats.....

Skriver mer i helgen om jag kan, annars så får nu uppdatering på söndagen....




kram o puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar