lördag, oktober 06, 2012

Sova sova sova säng säng säng

Idag har jag varit enormt trött. Steg upp vid elva efter en fruktansvärd natt, vill inte berätta vad som hänt eller så, men min natt har varit en av dom värsta i mannaminne.
Efter en kort runda in till stan, så åt vi subway till lunch när jag kom hem. Sen var jag så trött och hade en sån huvudvärk, så jag vände mig om och somnade, och sova till runt sex då alarmet på mobilen ringde och meddelade att det var dags att stiga upp. Sen dess har jag suttit vid datorn med en kopp the medans Robert lagar mat. Ingen matlust, men äta bör man, annars dör man.

Kommer försöka somna tidigt ikväll, så att jag får sova redigt en natt. Jag är tung i kroppen och huvudet medans jag kämpar med att hålla ögonen öppna.

Ikväll blir det god mat, marinerad lax med ugnsbakad potatis och tzatziki. Det var längesen vi åt det, så det kommer bli jättegott.

Syns snart

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar