torsdag, oktober 25, 2012

Duktiga ni är!

Så, nu är vi över 3000-strecket. Imponerande siffra.

Idag var jag för första gången på det första officiella AMA-projektsmöte. Vi satt en timme, Dom berättade vad det handlade om och vad dom kunde göra för mig etc. Sen tog det en lång stund när jag skulle berätta vad jag var intresserad av. Det var mycket hehe. När det var över så gick jag och köpte 2 rosabandet-reflexer till en tjej på Roberts jobb som hon beställt. Sen svingade jag runt lite i smycketsbutiker, leksaks affärer och klädaffärer. Letar julklappar, och är redan en bra bit på vägen :)

Inatt sov jag som ett barn, eller tja. Inte riktigt. Jag vaknade nog 2-3 ggr och bad Robert hålla om mig, men om han vägrade så somnade jag om ganska kvickt ändå. Vi låg i sängen och tittade på Beck och satte sen på south park för att somna till och vi somnade ungefär samtidigt i varrandras armar. Det var härligt.

På stan så handlade jag till mig ett par långa armvärmare som var tjocka. Det innebär att man kan använda iPhonen utan att ta av sig vantarna eller använda dom där fula vantarna med färgade toppar som man kan använda på smartphones. Sen köpte jag två chaletter. Har letat efter det sen jag gick i högstadiet och det nämde jag för försäljerskan. Hon sa att det hade börjat bli modernt igen, så det var därför det fanns att köpa. Sen köpte jag vindruvor och en ceacarsallad till middag.


ta hand om er


/XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar