fredag, oktober 26, 2012

Lite tråkigt.

Igår var jag på mitt första AMA-möte. Det står för något, men det har jag glömt. Men dom ska hjälpa mig med allt lite här och där som är svårt för mig att göra ensam, allt från att komma igång på L&M till att komma ut och jobba lite och förhoppningsvis börja plugga en vacker dag.
Mötet gick superbra och vi sa att vi började lätt. I och med att jag redan motionerar regelbundet så säger vi att jag ska gå en längre bit en gång i veckan. Det känns inte svårt alls. Till exempel idag ska jag gå till Nangiala om jag inte får för mycket ångest.

Jag har börjat med en ny hobby, jag har börjat samla på My little ponys. Det är jättekul och känns som att man  har en lite annorlunda hobby.

Idag har jag lite tråkigt. Men det gör inte så mycket, dagen har flytigt på ganska bra ändå. Just nu tittade jag på Sailor Moon, allra första avsnittet. Jag satt med tårar i ögonen vid dom där speciella scenerna och grät här och där bara för att det är så himla kult. I år firar Sailor Moon 20 år. Och jag har hört rykten om att det ska uppmärksammas på nått sätt. Jag har hört till exempel att dom ska göra en eller flera nya säsonger (hoppas verkligen inte på det), eller att dom ska ha stora "conventions" i olika länder endast om Sailor Moon, framförallt japan då. Jag tror verkligen inte att dom kommer ha det i sverige, för i sverige dubbades bara första säsongen och det var inte ens hela säsogen. Bara delar av den. Idioter.

Oj, nu började det ösa ner hagel. Shit pomfritt

Nu hade jag tänkt titta på något superhjälte-film, eftersom Robert hatar dom brukar jag passa på att göra det när han inte är hemma. Det blir nog IronMan. Jag försöker se alla förfilmerna innan jag tittar på The Avengers. Jag har hitills bara sett Thor. Så jag har en del att gå igenom. (HELVETE VAD DET HAGLAR, STORA SOM GOLFBOLLAR!)

Tog några bilder:






Det haglade lite till efter det men ändå, wow. Kära Gudinna vad ger du oss ibland? :) Ville du skoja lite så här nära sabbaten? För nu skiner solen lite som en guldlinje runt molnen. Hehe, tror det retade upp med en massa människor.

Nej, nu blir det film.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar