måndag, oktober 15, 2012

Bröstcancerfonden

Jag har börjat med något som heter AMA-projektet. Det ska hjälpa mig att få en aktivitet. Kan vara allt från att plugga, jobba eller träna. Jag vill börja jobba. Och det ska bli med något roligt. Jag ska inte gå till jobbet och känna, fy fan vad tråkigt och jobbigt, jag vill inte.

Idag har det gått precis 17 veckor sen jag började gå ner i vikt och jag har gått ner exakt 15 kg. Det är ganska bra tycker jag. Så för att fira handlade jag lite kläder. Och när jag ändå var i stan så köpte jag ryggsäck till nu när jag ska börja träna och simma. Sen köpte jag Nag Champa, en hårmaskara som var billig och såklart blev jag skitbesviken på den när jag provade den... jävla skit.

I morgon ska jag till celicia. Och jag ska gå fram och tillbaka. Jag svär, även om det ösregnar.

Jag stödjer bröstcancer, jag stödjer all form av cancer. Framförallt för att min syster dog i cancer för ungefär 2 år sen. Spelar ingen roll vad för cancer man har, det är en fruktansvärd sjukdom som ingen ska drabbas av. Hon hade leukemi. Nu i oktober månad är det ju bröstcancer-månaden. Då man ska tänka extra mycket på dom som lider. Jag köpte en ganska dyr almenacka till nästa år och i den fick man en massa klistermärken med rosa bandet. Dom har jag satt på alla mina grejor och saker i huset. Idag fick jag Robert ta med sig dom till jobbet så han kunde sätta upp dom där. Jag har köpt två broscher, som jag såklart slarvat bort, blir till att köpa en till. Och idag köpte jag två reflexer med rosa bandet till mig och Robert.


Gör som jag. Stöd bröstcancerfonden så fler får hjälp!!


XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar