torsdag, oktober 04, 2012

Mår bättre idag :)

Idag mår jag betydligt bättre. Jag sov så länge jag ville och det var runt halv elva. Dagen innan (igår alltså), skrev jag en liten lista på vad jag skulle göra. Små, små pyttesmå mål, såg ut så här tex:

  • Sätta sig upp i sängen
  • ta medicinen
  • gå ut till datorn
  • titta fb
  • titta på aftonbladet
  • titta på 9gag
  • äta ett äpple
  • dricka en kopp te
  • ta en brustablett 
  • plocka av vardagsbordet'
  • damma vardagsbordet
  • damma tvbänken 

och så blev det. Jag lyckades med dom små målen. Nu är jag klar och har klappat mig på axeln. Nu tänkte jag lägga mig i sängen och titta på något, och om jag skulle tex somna så är det ok. Klockan är runt ett. Jag är fortfarande lite deppig, men jag mår lite bättre och känner mig inte lika värdelös som jag gjorde i går. Men ändock, Robert bad mig att vi skulle gå o handla ikväll på maxi, vilket jag NU inte vill göra. Jag är för trött. Kanske gå över, men jag kommer ha enorm skulldkänslor om jag inte följer med.

Livet är inte alltid roligt.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar