tisdag, oktober 02, 2012

Nu börjar det bli på allvar.

Har pratats om det här hemma ett bra tag nu, men det var inte varit uppe på allvarlig nivå, så jag har avvaktat att säga något alls. Men i och med att det är så allvarligt att vi kollar på lägenheter så kan jag väll berätta det. Vi ska kanske flytta. Till Göteborgsområdet. Vi tittar på lite olika ställen utanför gbg men som jag ändå kan ta mig lätt in till stan. Vi har hittat en lägenhet jag är riktigt intresserad av i ytterby som bara ligger ett stenkast från stationen och tågen går en gång i timmen till gbg. Och så är lägenheterna helt nybyggda, färdigbyggda i mars antagligen. Jag har hittat en på marknivå, så vi kan skaffa hund. Det ska även tyckas finnas en bra psykmottagning i ytterby, men även i gbg såklart.
Min mamma blev så ledsen när jag berättade att vi bara funderade på att flytta, undrar hur hon kommer reagera nu när det börjar bli mer allvarligt. Största anledningen jag inte vill flytta är just mamma. Men jag känner att jag kan inte tänka på alla andra om jag/vi vill flytta, framförallt inte när det främjar Roberts jobb. Jag måste tänka på mig själv.
Men åh vad jag kommer sakna mina vänner och syskon.

Idag vet jag inte vad jag ska göra, känner mig lite deppig och nedstämd, så det blir väll till att titta på en animé jag tittar på just nu som heter full metal panic. Väldigt rolig.

Nu är det så hemskt många timmar tills Robert kommer hem, hoppas jag orkar vara ensam så länge när jag mår så dåligt. Hoppas jag blir bättre snart.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar