fredag, oktober 19, 2012

Mått dåligt och är trött

I morse vaknade jag och mådde jätteilla och hade ont i huvudet. Men jag kunde inte sova mer (hon var runt tio), för solen lös rätt på mig. Så hade jag täcket på mig så svettades jag och hadde jag det av mig så frös jag arslet av mig. Jag gick upp och trodde jag skulle må bättre, för här kan jag inte ligga... Jag mådde så illa så jag kände att jag inte kunde få i mig något fast föda för då är det stor risk att jag antagligen skulle spy. Men dricka kunde jag, så jag tog en näringsdryck, te och vatten. Efter något timme så mådde jag fortfarande dåligt, tillochmed sämre. Jag gick och la mig i sängen igen, för nu lös inte solen på sängen. Jag mådde så dåligt så jag grät och behövde tröst,

så jag ringde Robert. Han pratade med mig en stund medans jag grät och han sa att jag skulle försöka sova, så kanske jag mådde bättre när jag sovit. Vi la på. Jag satte på något på datorn och kröp under det tjocka täcket för jag frös. Och min gudinna vad jag frös, hade frossa, tänkte att jag kanske hade feber. Men efter en stund somnade jag ifrån frossan.

Jag vaknade runt fyra och mådde jättemycket bättre. Så jag klädde på mig och började pyssla med vardagssysslorna. Jag kokade te och under tiden så plockade jag ur diskmaskínen och plockade i den med. Tog mitt piller som är mot aptit och sötsug. Den heter Slim och går att köpas på hälsokostbutiken. Fungerar skitbra. Rekomenderas varmt. Jag har nästan ingen som helst matslust och ibland har jag lite sötsug, eller, inte sötsug, utan mera.... plocksug. Sitta och plockade i mig saker, då kommer morötterna fram eller ett äpple.¨

Robert kom hem tidigare idag, för han märkte hur ledsen jag var och hade hög åbgest. Fast jag mår mycket bättre fysiskt, så mår jag fortfarande mycket psykiskt dåligt. Ångest etc. Vi pussades och kramades, sen la han sig i sängen och jag började blogga efter jag tittat på facebook, aftonbladet, 9gag och bloggarna jag följer.

Ta hand om er!



XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar