måndag, oktober 22, 2012

Kroppkakor

Tänkte lägga upp lite foton. Men ska först berätta lite vad jag har gjort i veckan. För det första har jag skrivit in mig på lok&motion och det är väldigt mycket roliga saker, enda dumma är att det ligger på konstiga tider. Det jag helst vill göra är antingen tidigt på morgonen eller väldigt segt på kvällen. När jag gick igenom vad för pass det fanns att göra så började Robert bli intresserad också. Så nu ska han också kanske börja, vilket hade gjort mig väldigt glad över.
För en vecka sen så bestämde vi med några kompisar att vi skulle träffas på middag och dricka lite och så. Men sen visade det sig att deras dotter fylde år då, och det var ju ok. Helt förtåeligt. Så vi började jaga lite andra människor, för vi hade beställ en smörgåstårta till 5 pers plus 1 specialare till Robert som var vegetariskt. Visade sig sen att  det blivit fel i beställingen. Så vi fick specialaren gratis plus 60 kr rabatt på den stora. Snälla handla på kallskänen i karlskrona. Supergoda smörgåstårtor, rimliga priser (1 tårta för 4-5 pers 200kr). Vi fick tag på en kompis som skulle komma över, men han blev sjuk i sista sekunden, så jag ringde  min bror, Som är väldigt deppig just och vi ville uppmuntra. Men han vill inte. Så Det blev bara Robert och jag. Usch det var en hemsk dag dagen efter, alltså idag. Jag fick panikångest, så jag tog några ångestnedsättande, la mig på Roberts arm med min nalle och tittade på beck tillsammans med Robert. Somnade efter en stund, men mådde mycket bättre efter det när jag vaknade.


Här är mitt mobilsmycke jag köpte på tradera. Älskar det!
 
 
 
 




 
Här är före och efter bilderna. Den vita tröjan var jag när jag började gå ner i vikt. Dom svarta kläderna är hur jag ser ut nu, hehe.
 

 

Här sitter jag precis utanför terapin och ska strax åka hem. Nu är den där härliga myshösten över, nu är det bara trist och tråkigt. Men jag bävar inför snön.

Jag en helt vanlig dag, utan smink och är bara mig själv.



Min syster hade kroppkaker-fest, så passar man på att gå. och vi hade jättekul. Mina systrar och en del av mina syskonbarn med sina vänner :)

Lite fins det dock fint kvar.
 
 
Här har vi lite härliga bilder jag tagit under veckan:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar