måndag, december 17, 2012

Dagarna går och jag stressar på

Idag var det Iris Hadar mellan tio och tolv. Kommer dit och det är fullt med folk. Dom gånger jag varit där hitills har det varit högst 5-6 pers och idag var det nog det dubbla. Det var fikapaus när jag kom och vi upptäckte att alla inte fick plats vid stora bordet. Då föreslog vissa att den eller den kunde sitta vid ett av dom små borden. Fan nej, tryck ihop dom två småborden med stora bordet så fick vi ett långbord där alla fick plats. Det pratades och skrattades.
Men jag gick från fikan först. Jag är ju där bara en ynka 2 timmar, så då känner jag att jag måste passa på att skriva, när det ändå är min uppgift plus att jag vill skriva. Jag satte mig vid min dator och började gneta på och rätt vad det var så var klockan nära på tolv. Jag upptäckte att jag skrivit över 20.000 ord nu och är på 28 sidan. Och då är boken ändå inte indelad i kapitell än. Dags att gå, jag kikade runt för att säga hej då till min nya kamrat på IH, men hittade henne inte. Men jag hittade min handledare och sa att jag måste gå nu. Då berättade hon att vi skulle ha avslutning på Fredag mellan tio och tolv. Jahapp, då hade man det oxå.

Åt lunch på stan för mina sista pengar. har nog 30 kr kvar på kontot nu och lika mycket i fickan. Men jag får pengar i övermorgon, så det gör inget alls. Jag har busskort och allt så jag klarar mig i morgon, fast jag ska både in till staun på morgonen och till sjukhuset på eftermiddagen.
Åkte buss hem med vad jag kallar skitgubben. Alltså, rena motsattsen till älskade bussturken. Jag vägrade ge honom en blick så jag klickade bara på mitt kort och satte mig, kände nästan att jag hade näsan i vädret, men det hoppas jag verkligen inte att jag hade.

Kom hem och pysslade med mobilen i två och en halv timme, med mina nya roliga spel :)  Det är x antal spel från storm8 som jag laddat hem. Jag är besatt av dom. Jag spelar Vampires, Ninjas, iMobsters, Pets LIVE, Racing och World War. Spelar ni något av detta så säg till mig så blir vi vänner där. Föresten, spelar ni Quizkampen så för fan: ADDA MIG!! Det är ju roligast att spela mot vänner. Jag heter nu Liza sand

Fick reda på att jag ska med på Roberts kontorsjulfest på onsdag. Känns aningen stressat. Men jag är ju ledig på dagen, så det ska nog fungera. Fast kontorsjulfest eller vad dom nu kallar det är det knappt. Det är Robert och två av hans arbetskamrater som ska äta hos en av dom kamraterna och jag är inbjuden, konstigt nog. Jag är jobbar ju inte där :(

Ha det fint

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar