torsdag, december 06, 2012

Allt bara skiter sig, men vad gör det?

Idag skulle jag såklart in till iris hadar, men igår ringde dom och ställde in. Men jag ska dit på tisdag (får man hoppas).

Nu i helgen får man inte en lugn stund. I morgon ska vi gå protesttåg mot psykisk ohälsa. Det är en bra bit att gå och det är väldigt halt ute. Så jag undrar om jag pallar. Jag har anmält mig att jag ska gå, men om jag känner att jag inte orkar/vågar så kommer jag ställa in.
På lördag ska vi till amatörteatern och ha julfest. Jag vet inte så mycket av vad som kommer hända förutom att jag tydligen ska sjunga en sång. Håller på att lära mig texten nu.
På söndag ska jag, robert, mamma och pappa åka till bubbetorps julmarknad. Vi har inga pengar direkt, men jag ska kolla efter en almenacka som jag gör varje år. Dom brukar ha fräna almenackor där, sådana där som man hänger på väggen. Förra året hade dom dock ingen :(
Får se hur det går i helgen :)

Vi har nu bokat biljetter till gbg (tja, inte göteborg utan, äh kommer inte ihåg hållplatsen) den 23 december och det lär ju bli fullbokat. Hoppas bara inte dom ställer in tågen... Vi tog det datumet för min syster ville ha lilla julafton med oss på lördagen den 22a, så så får det bli. Robert har lovat att vi ska försöka komma in till göteborg för att gå på mellandagsrea, men vi får se hur det blir med det. Blir det inte av så kommer det andra dagar.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar