tisdag, juli 28, 2009

Den långa väntan...

Ok, i morgon kommer han. Eller vänta lite, idag kommer han. Klockan är över tolv. Lite mer än om 15 timmar möter jag honom på stationen.

Förlåt, jag har inte skrivit på länge. Har kännt mig lite stressad och oinspirerad. Men det kommer nog tillbaka.

äh, kommer någon annan gång berätta vad som hänt den senaste veckan. vill mest dra lite kvickt lite roliga saker.

Jessi o jag var ute o gick 5 km rundan igår och hade jätteskoj. Flera gånger höll vi på att ramla ihop i en hög av skratt. Framförallt över ett speciellt samtal som vi upptäckte att om man bara hörde vad vi sa och inte förstod sammanhanget och vad vi pratade om så skulle det tas otroligt fel. men mer om det en annan gång. tihi.
Tog detta underbara foto på Jessi vid bron på slingan. Jag fick tillochmed en komplimang. Hon sa att om jag pluggade och läste lite så skulle jag bli en fantastisk fotograf. Jag har ögat för det... Men jag vet inte. Det är roligt att ta foto, men jag känner att jag kanske skulle göra min älskade svartsjuk....

Idag så skulle jag städa inför att Rob kommer men precis när jag ska börja så blir jag våldgästad av en fröken Eliasson. Jag öppnar dörren och säger att jag ska inte ha något. Men då ser jag en Nogger i handen på handen när jag håller på att stänga dörren. Dörren flyger upp igen och jag säger: "Även om du är ett Jehovas vittne så får du komma in, men du ska bara veta att jag sålt min själ till djävulen med bindningstid på en evighet." lol, vi skrattade gott och satte oss på balkongen.
Efter det åkte vi en runda och var hemma alltför sent för vi skulle ju såklart dricka kaffecool på mcdonalds. På hemvägen fick vi en oväntad upplevelse


En hemskt rolig biljakt. Har inte haft så rolig på länge. Så klart slet jag ju upp kameran så fort det gick.

Var hemma alltför sent och upptäcker att nu kan jag ju inte damsuga utan att störa grannarna. Och jag vill ju gärna göra allt på en gång för att få det överstökat. Så jag tänker att jag gör det i morgon. Jag får berätta sanningen för wiljan och säga att jag inte hinner följa med till växjö. hmm, vad gör man inte för dom man älskar. Och jessi behövde verkligen få prata av sig, hon behövde mig, så man måste ju ställa upp.

nu sitter jag här och har precis avslutat pedikyr och manikyren. Fotbad och ansiktsmask. målat naglarna, gissa vilken färg??? och smörjt in händer och fötter med väldoftande mjukgörande medel.

puss på er jultomtar

1 kommentar:

  1. Mihihi

    Den biljakten ska vi göra om =D Nu vet vi var han booooor ^^

    SvaraRadera