torsdag, juli 23, 2009

Allt jag älskar med dig

Jag älskar ditt långa svarta hår
Jag älskar ditt leende
Jag älskar dina ögon
Jag älskar din näsa
Jag älskar ditt ansikte
Jag älskar din kropp
Jag älskar det faktum att du faktiskt tycker om min underliga humor
Jag älskar ditt ljuvliga skratt
Jag älskar din röst
Jag älskar dina andetag
Jag älskar din blick
Jag älskar när du använder rodna-smileyn (fast ibland är det jobbigt)
Jag älskar när du drar fram din snuskiga humor (som tyvärr är aldelles för sällan)
Jag älskar att du gillar böcker
Jag älskar att du älskar musik lika mycket som jag
Jag älskar att du accepterar min musiksmak som är mycket annorlunda än din
Jag älskar att du oroar dig (men inte när det är så mycket att du får problem med hjärtat)
Jag älskar att du verkar tycka om när jag sjunger och läser mina dikter
Jag älskar att du är så fascinerad av min kreativitet
Jag älskar att du tycker att jag är den vackraste, mest underbaraste kvinnan på jorden
Jag älskar mig att du tar dig tid att hjälpa mig när jag har det svårt även när du själv har det väldigt jobbigt
Jag älskar att du alltid ställer upp i den mån du kan
Jag älskar att du längtar efter mig
Jag älskar att du inte dömmer mig för att jag ofta använder walktroughs när jag spelar
Jag älskar att du respekterar och är intresserad av min religion

Jag längtar tills du ligger i mitt knä, ute på gräset, med ett glas vin. Medans jag flätar ditt långa hår och sjunger sångerna du valt ur albummet jag gjort åt dig.

Jag älskar dig

4 kommentarer:

  1. Älskling, nu har jag varit inne här och läst igenom detta bloginlägg varje gång jag varit online sen du skrivit det, fast jag har inte kommenterat förrän nu. Nu går det inte att vänta längre på tisdag...

    Jag älskar dig!

    SvaraRadera
  2. ey du är dålig på att uppdatera :P

    SvaraRadera
  3. Älskling, vet du att sen jag först läste detta så har jag kommit tillbaka och läst det igen varje gång jag går ut på nätet.

    Jag älskar dig!

    SvaraRadera
  4. förlåt jessi. men inget intressant har hänt på några dagar. vet inte vad jag ska skriva

    SvaraRadera