tisdag, juli 21, 2009

Liza orkar inte skriva seriöst idag. (Detta är stulet från jessi)

1. Name: Liza
2. Nicknames: Liz
3. Birthday: 18 augusti
4. Place of Birth: karlskrona
5. Zodiac Sign: Stolt Lejon
6. Male or Female: Kvinna
7. Occupation: Hm, vet inte vad jag vill kalla vad jag gör. Men om jag får kalla mig något jag själv vill så blir det opublicerad författare
8. Residence: Min supermysiga lägenhet som jag snart måste lämna ='(
9. Screen Name: Deliria

Appearance

12. Hair Color: Färgat svart (iblan förändras det men alltid mörkt)
13. Hair Length: Osymetriskt. Långt på ena sidan, kort på andra. Vill dock ha längre
14. Eye color: Grön-gula som ändrar färg efter humör. Grönt regerar dock mest
15. Best Feature: Mina ögon som alltid talar för sig själva
16. Height: 160 exakt
17. Braces: Har haft i 3 år
18. Glasses: Mmm, men vill ha linser.
19. Piercings: Bara i öronen. flera stycken. dock ett töjt hål. har haft piercings i näsan och ögonbrynet. Vill ha i läppen
20. Tattoos: Japp. Och fler kommer med tiden
21. Righty or Lefty: höger!

'Firsts'

22. First best friend: Jannie
23. First Award: hm, vad jag kommer ihåg var det när jag vann min första skyttetävling när jag var 11.
24. First Sport You Joined: Luftgevär
26. First Real Vacation: Frankrike.
27. First Concert: Jändelfestivalen, Hardcore superstar.
28. First Guy/Girl Fell in Love with: Henrik

'Favorites'

29. Movie: Twilight
30. TV Show: Scrubs, family guy, two and a half men
31. Colors: I ordning: Lila, cerice, svart, rött
32. Artist: Tori amos
33. Food: Kroppkakor, grekisk sallad, min kyckling gryta
34. Song: ändras alltid från dag till dag men exakt just nu: "Jag letar efter nån som kan spela gitarr" med Tekla
36. Candy: alltså, jag gillar godis allt mindre o mindre. småäter hellst vattenmelon eller oliver
37. Sports to Play: Rida, skytte, vandra, busa
38. Restaurant: La Bodega i staun
40. Store: Många internet-affärer och det ändrar efter hand men exakt just nu så: http://www.fairygothmother.co.uk/index.htm
41. School Subject: Bild, kulturhistoria, dans, musik
42. Animal: Hundar, hästar, vilda exotiska djur
43. Book: Alldelles för många
44. Magazine: Get Fuzzy
45. Shoes: dom bekvämaste: mina slitna gympadojjor. Snyggaste: Mina nya svarta fina högklackade skor som jag knappt kan gå i.

'Currently'

46. Feeling: Trött, lycklig,
47. Single or Taken: Nästan ringmärkt *harkel*
49. Eating: Ingenting
50. Drinking: Cola, guuuud vad jag saknat cola
51. Typing: doooh vad fan gör jag nuuu?
52. Online: Bloggen, msn, skype, fb, fairygothmother, blocket
53. Listening To: Min älsklings underbara stämma
54. Thinking About: framtiden
55. Wanting: Att det ska vara tisdag och att aldrig mer igen behöva lämna min älskades sida
56. Watching: datorn
57. Wearing: linne oh jeans

'Future'

58. Want Kids? absolut
59. Want to be Married: Självklart
60. Careers in Mind: Publicerad författare, arkitekt, forskare, lärare på gymnasie eller högre inom dom ämnen jag älskar så som historia, engelska, filosofi, religion, kulturhistoria eller vara komiker.
61. Where do you want to live?: Med min älskade på landet med hästar, hundar och barn

'Which is Better With The Opposite Sex'

63. Hair color: spelar ingen roll
64. Hair length: Långt. alltid långt
65. Eye color: Dont care
66. Size: Spelar ingen roll
67. Cute or sexy: Båda?
68. Lips or Eyes: ögonen så klart
69. Hugs or Kisses: Båda
70. Short or Tall: Helst ska han vara längre än mig
71. Easygoing or serious: båda efter situation
72. Romantic or Spontaneous: kan man inte vara både och?
74. Sensitive or Loud: ha ha vad fan båda
75. Hook-up or Relationship: förhållande
77. Trouble Maker or Hesitant One: Behöver någon som håller ordning på mig


'Have you ever'

78. Kissed a Stranger: hmmm *visslar*
79. Had Alcohol: ja*skrattar*
80. Smoked: många ggr, men inte längre. Bara vattenpipa någon gång i veckan
81. Ran Away From Home: Flera gånger
82. Broken a bone: Aldrig konstigt nog
83. Got an X-ray: En två tre... många?
85. Broken Someones Heart: Alldeles för många
86. Broke Up With Someone: japp
87. Cried When Someone Died: Aldrig så någon sett mig
88. Cried At School: Nej.

'Do You Believe In'

89. God: Nepp. Flera gudar och gudinnor. Djupt troende Wiccan
90. Miracles: Credendo es vides (tron går före miraklet)
91. Love At First sight: Haha jaaaa
92. Ghosts: Definitvt.
93. Aliens: JA, varför skulle vi vara ensamma i universum?
94. Soul Mates: Japp
95. Heaven: Jag hoppas på det
96. Hell: Enda helvetet som finns är det vi skapar här på jorden
98. Kissing on The First Date: Har hänt alldelles för många gånger
99. Horoscopes: bara på skoj. inte seriöst. inte iallafall dom som står i tidningarna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar