torsdag, augusti 06, 2009

Nu är ni nyfikna va???

Orkar inte hämta kabeln till mobilen så det blir ingan foton idag. Tänkte bara berätta lite vad jag har hittat på. Robert kom ju förra tisdagen och sen dess har allt varit som en dröm. Robert är den mest fantastiska människa jag någonsin träffat och jag älskar honom så otroligt mycket mer nu när jag väl träffat honom än vad jag gjorde innan. Han är snäll, har humor och han kan inte få nog av mig. Han ger mig en massa saker, jag begär inget ändå lyckas han ta reda på vad jag vill ha och ger mej det. Så det är inte så att jag får allt jag pekar på. Vi har umgåtts med hans familj här uppe i gbg och vi har ätit gott och jag har fått äta så mycket av min favoritglass som jag kan.

Har inte haft tid att sitta alls vid någon dator för jag har velat ha ut så mycket som möjligt med tiden med Rob men nu är han i trollhättan och dricker öl med sin bror på en "no girls" em. tihi. gör mig inget. Får jag lite tid att lyssna på musik och andas. Har haft lite musikabstinens måste jag säga...

skriver mer snart igen. puss

1 kommentar:

  1. Haha jag ska fan köra csi nästa gång du är iväg också!!

    SvaraRadera