måndag, augusti 24, 2009

11 dagar kvar

Nu är det bara elva dagar kvar and counting. Ungefär 254 timmar tills jag åker. Inte klokt.
Biljetter är bokade. Pass hämtat. I´m ready!!!
Jag längtar så.
Visst, jag är lycklig. Eller nej. Det är jag inte. Jag blir inte lycklig försen jag är i hans famn igen. Tills våra läppar är hårt sammanpressade i en passionerad första kyss efter så lång väntan. Ärligt talat så kan jag inte vänta. Jag vill ligga i hans säng och vänta på att han ska komma hem från jobbet NUUUU!!!!

3 kommentarer:

  1. Åker du för gott?

    SvaraRadera
  2. vem det nu var som skickade. Ta njaej
    Till en början åker jag i tre månader. är hemma en. åker igen tre månader. och efter det så ska allt ordnas att jag FLYTTAR dig. sen blir jag borta 2-3 år beroende på när våra utbildningar blir klara. Men vi ska STADGA oss i sverige. Jag personeligen VÄGRAR få barn i USA

    SvaraRadera
  3. Det vägrar ju jag också ju så där är vi ju så överens som man kan bli. Föresten, det är ju strax bara en vecka kvar!

    SvaraRadera