söndag, augusti 16, 2009

Känner mig ensam

Jag känner mig så ensam just nu. Saknar Robert så oerhört mycket och kan inte bärga mig tills jag får åka till staterna till honom. Johanna är väldigt sjuk oxå. Mycket jobbigt. Tycker så synd om johanna och hennes familj och inte minst mamma. Jag är rädd att hon inte vet hur hon ska hantera detta. Är ganska rädd för att prata med mamma för det känns som att hon tar allt jag säger fel. Och då ryter hon ifrån. Tar dock detta personligt för jag förstår verkligen. Svårt, jag vet men...

Hoppades på att få åka till USA den 28 men i och med johanna så väntar jag tills jag fått besked med hur det går och är med henne innan jag bokar resa. Så jag åker väll veckan efter. Så snart jag kan faktiskt. Utan att lämna min familj i tragedi. Vill absolut inte vara egoistisk. Och Robert förstår så det är ju ok.

Robert har jobbat extra hela helgen för att vi ska ha råd med biljetterna snabbare. Och så är det lite saker jag behöver som jag inte har råd med själv. Stackarn, jag håller honom uppe hela natten med att prata med honom sen jobbar han som ett svin hela dagen och jag tjatar på honom när han ska komma hem så jag får prata med honom igen. Förlåt mig... Jag är så himla egoistisk och dubbelmoralisk. jag vet...

Fyller år snart. Vet inte om det är så kul egentligen. Egentligen vill jag fira det med att ligga hemma i sängen hela dagen med täcket över huvudet. äta pizza, choklad och glass. Inte gå in på msn och skype på hela dygnet och stänga av mobilen. Ta sömntabletter eller dricka mig till sömns på kvällen och bara få dagen överstökad.
Men såklart kommer jag inte göra det. Eller kan inte heller. I actually DO have obligations. Wiljan, Polisen, Lunch med pappa, Åka till torhamn och sova över där. Och sen är det ju såklart Robert och mina vänner... Och syskon såklart. Dom vill väll kanske gratta mig. Hade jag varit egoistisk så hade jag gjort som jag sa först. Som jag var förut. Men jag är förändrad nu. Försöker iallafall vara en bättre människa. Men jag måste ju säga att tankarna finns fortfarande. Men det betyder ju inte att man sätter dom i praktiken. S
Ska försöka få ledigt på onsdag så jag kan sova länge. Så jag slipper åka bussen in till wiljan menar jag. jag kan ju visa upp mig o så men slippa ta den tidiga bussen åtminstånde.

Hoppas Robert kommer online snart. Fick just sms att han åker från jobbet nu. Ska få höra Green Eyes ikväll har han lovat sen ska vi skriva på texten till låten han skrev. Hoppas den blir bra. Och så har jag lovat att sjunga för honom. Hallelujah och Det vackraste begärde han. Förvånar mig inte... tihi

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar