onsdag, augusti 19, 2009

Närmare och närmare

Ok, Nu ni!!!

Passet är köpt. Får det på fredag eller måndag. Ett steg närmare. Datum bestämt. SENAST den 3 september klockan åtta ska jag vara i hans hus. Åker mellan den 31a aug och 4dje sep. Beror på flyg.
Åker från gbg där jag antagligen blir hämtad på nisseplatsen av någon av Robs föräldrar. Antagligen pappa.

Ok, viktiga saker som MÅSTE göras innan jag flyttar:
Ringa sjukhuset angående gastostopi
Försäkringskassan angående flytt av pengar till Swedbank kontot
Ändra så min post kommer till mor o far
Packa
Städa ur rummet på Wiljan
avsluta allting jag inte är uppbunden på
Städa lägenheten så den är fräsch och fin när jag kommer hem
slänga ALLA matvaror som kan bli dåliga

Det var nog allt

Ska försöka se till att få träffa johanna innan jag åker. Om hon orkar dvs.

puss o kram

P.S: hmmpf, ni är dåliga på att kommentera enligt mig.

3 kommentarer:

  1. Jag hade föresten glömt att den helgen som följer den 3e september är en lång helg för påföljande måndag är labor day vilket betyder att jag har ledigt!! Visste du det när du valde datumet?

    SvaraRadera
  2. Åh, det är ändå två veckor kvar. Föresten, den helgen den veckan som du kommer är en långhelg för den påföljande måndagen är labor day så jag har ledigt. Visste du det?

    SvaraRadera
  3. hej liza
    det är kul att läsa din blogg

    SvaraRadera