måndag, september 28, 2009

LASERDOME!!! och bilder på Rob

Var ju en idiot och gick med på att följa med och spela lasergame i lördags. Vi kan ju lugn konstatera att det gick åt helvete, men roligt som faaaaaan var det, det kan jag inte förneka. Träningsvärk i låren dock, jag som aldrig får träningsvärk. konstigt. Jag tog några bilder med min kamera men har inte orkat ladda upp dom så jag laddar upp här på sidan bilden som Thomas tog. Mina bilder kommer i framtiden när jag orkat leta upp sladden, jag lovar....Jag vet inte vad alla heter men dom som jag kände som var med var: Jessi, Armel, Thomas, Jens, Roger och jag. Sen var det ett gäng till och alla var mycket trevliga och roliga.

Äh, nu när jag ändå håller på att ladda upp foton så tänker jag passa på att lägga upp lite foton på min älskade som jag tog med skype igår.BTW!! Jag kan dö för denna mannen. Finns ingen som är snyggare, attraktivare etc än honom. Det är honom jag vill ha och ingen, absolut ingen annan. Om så tillochmed en av gudarna kom ner och ville ha sex med mig så skulle jag tacka nej, för jag är enbart hans. Och då behöver vi inte ens tala om någon kändis eller så. Så,,, Dr house, depp, och alla andra som jag har haft på min listan. Ni kan glömma mig

P.S. Jag skojar, jag är inte så självgod som jag låter.....

kyss på pannan

1 kommentar: