torsdag, september 03, 2009

Goodbye Sweden

Detta är nu det sista jag skriver från det svenska landet. Nästa inlägg kommer när jag är i det stora landet i väst. Jag är jävligt stressad om jag ska vara ärlig. Är livrädd att väskorna ska väga allt för mycket och är helt vettskrämd över all skit som kan hända på resan dit. Men jag pratade med min älskling på hans lunchrast på jobbet idag och han åkte hem tidigt bara för att hjälpa och stödja mig. Han är alltid där för mig när jag behöver honom. Pappa kommer och hämtar mig om cirka två timmar. Sen bär det av till Göteborg där jag lyfter från Landvetter klockan tjugo över sex.

Oj fan, kom just på att det är exakt 24 timmar kvar tills jag får kyssa Robert och då kommer det vara 24 dagar sedan jag fick göra det sist.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar