måndag, september 28, 2009

Hur en normal dag ser ut för mig idag

Vaknar vid 13-14:00 tiden. Tittar på någon tv-serie eller film. Kanske surfar lite. Väntar på att bli hungrig. 15:00 tiden, HUNGRIG. MAAAT. Gräver fram något i frysen och lagar till mig något att äta om det inte blir en macka. (NEEEJ, INTE OSTMACKA ROBERT!!! Snarare en leverpastejmacka, men det äter ju inte du din veggisjävel)
Äter framför datorn. Surfar runt och gör ingenting fram till klockan sex. Då du!! Då kommer Rob online iom att han har lunch. Han är så underbart. Fast han bara har en kort rast så sliter han till sig sin dator och startar upp den medans han springer ut i bilen. Sätter sig coh kopplar upp och börjar kasta i sig maten för det är inte lätt att höra vad den mannen säger i normala fall och när han har mat i truten är det i praktiken omöjligt (jävla mumlare, AAARTIIIIKUUUULEEEERAAAAA. Hjälper det om jag rakar av dig skägget när du sover kanske?) När hans rast är färdig så får han springa in på jobbet igen. Jag frågade honom härrom dagen varför han gör det för min skull? "För din skull?? Jag gör det för MIN skull!"
Ok, klockan är runt halv sju och jag brukar börja jobba på att få mina mmorpg-spel eller andra större 3D-spel att fungera, but noooo way. Varför kan inget vara enkelt. Jessis Sweet man ska hjälpa mig har han lovat. Annars så lutar det åt ett nytt grafik-kort. Ingen fara, jag veeet hur man installerar ett sånt. Ni vet, självlärd datornörd. Ok, ingen stor datanörd men jag kan mer än "the avarage man". Jag menar, hur många skulle kunna lösa dom problemen jag har haft med Antikrist. Jävla bitch!!.
Ibland är det roligt att verka bimbo, Thomas frågade mig vad jag har för dator. Jag tystnade och tänkte efter sen klämde jag fram: "En svart"
Han suckade och jag skrattade ihjäl mig och försäkrade om att jag bara skojade. hihi, men roligt var det.
Nu har jag ungefär 5 timmar innan Robert kommer hem från jobbet. Beroende på att han inte tränar med Andy, vilket resulterar i en timme mer... Jag är glad att han tränar för han behöver få ur sig lite negativa energier, men jag vet inte om jag är SÅÅÅ glad i det. Han blir så hård och jag gillar min man mjuk. Tänk om han bli så hård att jag inte kan ligga på hans bröstkort mer?? *fäller en tår*
5 timmar... What to do, what to do? Jo jag tittar på lite film, lyssnar på musik, skriiiiiver mycket, bråkar med antikrist och sen försöker jag få någon timmes sömn.
Ok, Robert kommer online mellan elva och tolv på natten. Då är klockan 17:00-18:00 hos honom. Jävla tidzooner. Människor klagar över att det är svårt att ha distansförhållanden inom sverige. Typ k-na - Gbg. PROVA TVÅ OLIKA TIDZOONER MED 6 TIMMAR MELLAN!!! Nu kan vi snacka om svårigheter. När han landar i amsterdam så hurrar vi över att ÄNTLIGEN har vi samma tidzoon.
Rob är online och vi gör olika saker ihop, precis som om jag hade varit hos honom. Vi tittar på tv ihop. Han vänder helt enkelt sin cam mot tvn och sätter på så att alla kan höra mig i rummet. Han drar ut hörlurarna helt enkelt. Sen sitter jag, Rob och Preston och tittar på dom nyaste avsnitten av simpsons, family guy etc ihop. Vi lagar mat ihop, Robert tar med sig datorn ut i köket och så tittar jag på medans han lagar mat och vi pratar och skojar. Jag anpassar så min mat är färdig samtidigt som hans och sen äter vi ihop, ofta ute i matrummet.
Vi försöker leva ett sånt normalt vardagsliv som det är möjligt. Det enda vi inte gör är att röra vid varrandra. Där kan vi snacka om något jobbigt. Nästan varje natt gråter jag en skvätt över att behöver få bli vidrörd och få vidröra. Inget sexuellt, var lugna. Snarare bara en omfamning och en kyss. Få känna hans doft och smak. Vidröra hans hud. Nej,,,, nu kommer tårarna igen.
Vi spenderar natten med att prata allt mellan himmel och jord. Allt som är viktigt och allt som är oviktigt. Vi kan spendera timmar på att diskutera filosofi och konst. Det är så givande med honom, för han lyssnar verkligen och säger hela tiden att allt jag säger är så eftertänkt och att mina argument alltid är ostridbara. Vi håller med varrandra i det mesta vi säger, det är endast när han vill retas och påstår att mannen är så mycket bättre än kvinnan i alla lägen. Att kvinnan bara ska städa, stå framför spisen etc. Hm, vad var det han sa en gång? Spelar ingen roll om kvinnan går i skolan och lär sig saker, mannen är ALLTID överlägsen i alla lägen. Då tittar jag honom djupt i ögonen och säger med lugnt tonläge; "Säg det där igen, om du vågar" Ibland kvider han fram det en gång till, men för det mesta börjar han skratta nervöst och säger att han bara skämtar. Vilket jag vet är sanningen men det är roligt ändå att driva med den jäveln ändå. Fast den värsta gången var när hans pappa och han gaddade ihop sig angående mannens överlägsenhet. Då vågade Robert stå på sig lite mer.

hihi, hans pappa ja. Den mannen är otrolig. Rolig anekdot... Hm, hur var det nu det gick till?? Jo, det var i sommras när vi var där uppe i två veckor i sträck. Jag bad Olle om en handduk, men samtidigt hade jag händerna fulla. Så Olle tog en stor handduk och la den över mina bröst och sa; Du behöver inte använda armarna med tanke på vilken hylla du har.... LOL!!! Var lite chockad. Men jag har redan vant mig och blir sällan chockad över något Olle säger eller gör.

Jaja, Robert och jag spenderar natten ihop och vi somnar mellan fem och sex (min tid) på morgonen med kamerorna på och skype på högljutt. Det underlättar för oss båda med tanke på hur dåligt jag sover. Har mycket mardrömmar och vaknar upp skrikandes ofta. Då är det bara för Robert att trösta mig. Han brukar kunna höra INNAN mardrömmen blir för hemsk och försöker vecka mig. Får hans rop inte mig att vakna så ringer han på hemtelefonen, den vaknar jag av garanterat. Usch, börjar bli trött på alla fruktansvärda mardrömmar jag har, och jag kommer inte ihåg ens hälften. Så jobbigt när Robert frågade mig vad jag drömde om och jag inte kan svara. Men han har slutat nu, för han vet att jag inte kommer ihåg dom.

Vid tjugo över elva på fm så ringer ALLTID telefonen och jag med min sega, trötta, slutkörda kropp (efter nattens eskapader) stäcker mig efter telefonen. Jag vet att det är Robert som ringer för att säga att han åker till jobbet och för att ge mig en kyss adjö. Vi lägger på och jag somnar om omedelbart strax efter att tanken: "Jag älskar honom verkligen" har manifesterat sig i mitt sinne.

Och sen börjar allt om igen. Självklart så händer drastiska förändringar, så som wiljan, celicia, ROCK, familj och vänner. Vilket resulterar i förändringar på mitt dagliga schema, men dom är bara välkomna färändringar så länge det inte inkräktar på min lunch med Robert och natten ihop med honom. Tillochmed mamma o pappa accepterar att jag är vaken hela natten hos dom bara för att prata med honom. och sen sova halva dagen. Fast iofs. När jag bodde hos dom, en stor tid så var det värre. Då kunde jag gå o lägga mig relativt tidigt och ändå sova till tre fyra tiden på em. Jag är vaken till sex på morgonen men ändå vaknar jag tidigare än vad jag gjorde på den tiden. Fast när jag är hos mor o far så går jag upp när Robert ringer mig vid tjugo över elva.

min dag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar