måndag, februari 01, 2010

Vill skriva om så mycket

Jag vill skriva om så mycket men vet inte vart jag ska börja och blir orolig över om inläggen är för långa så orkar man inte läsa dom. Men jag tror jag ska sluta bekymra mig om det, är man intressead läser man dom är man inte det så skiter man i det. Jag skriver inte för att någon ska läsa det utan för att jag vill ha ut saker och det är trevligt att andra läser hur man tänker, det känns LITE som att man bidrar med något.

Har kommit underfund med efter att ha "lyssnat" på människor att man ska inte vara ihop med någon som behandlar en som skit. Jag LOVAR att du kan finna någon bättre. Som förtjänar dig. Var inte så desperat. Att vara ensam är bättre än att vara ihop med en som behandlar en som skit.

Va på PIVA i går. Det var kul..... Eller inte. Fick iallafall mediciner som hjälper för en gångs skull!!! Äntligen. Dom vill mycket gärna att jag skulle övernatta. Men snälla, jag bor 5 min bort. Vi har bil coh min fästman har körkort. Ska jag tvingas vara på ett skrikandes ställe där jag MÅSTE släcka lampan vid tio oavsett om jag är trött eller inte för att inte störa dom andra, när jag ändå är bara en liten bit bort. Börja jag skära mig ordentligt eller om jag försöker ta livet av mig så kan jag förstå att jag behöver vara under bevakning. Men inte som jag är nu.
Ska träffa celicia på torsdag kl 1500.

Sen har jag ÄNTLIGEN fått tid på rock. Måndag klockan halv tre tror jag det var. Iallfall den åttonde. Om det nu är måndag och inte tisdag. Äh spelar kula.

Robert ska på en ny arbetsintervju på ett annat ställe nu vid halv två i ronneby. Ska bli kul, tänk om dom slåss om honom. hehe. Då ska han ta det som han tycker är roligast inte det som betalar mest tycker jag.

måste äta något. Behöver mat i maggen

ta hand om er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar