onsdag, februari 10, 2010

Raska tag

Möte på RoCK igen! Kl 13.00 ska jag vara där. Sen skulle jag till arbetsförmedlingen för roberts räkning. Sen funderar jag på att bara unna mig något, köpa mig något fint eller ta en fika eller dyl. Idag kom nämligen mina pengar. Som jag längtat och som vi vänt och vridigt på slantarna. Jag vill lova att det inte är roligt. Och sen var det ju alla hjärtans dag present. Jag tänker INTE nämna vad jag planerar därför att jag VEEEEET att han läser detta, eller hur raring?

Borde ta en sväng förbi apoteket med och hämta ut medicin och sen till KÖ för att se om jag fått ihop poäng nog för att få ett frikort. Men vänta lite nu, jag betalade för ca 10 min sen räkningarna därifrån, jag kan nog inte räkna med att få poängen redan nu.

Åh vid min gudinna vad det öser ner ute, och blåser gör det med. Orolig blir jag, han ska ta sig ända från ronneby o hit. Ja, ja jag vet att han har för vana av sånt här väder men ändå. Chansen att en olycka ska hända kan hända ändå. BLÄÄÄÄÄ, vill inte ha mer snö, slask och äckel. Vill det ska bli sommar så jag kan gifta mig snart. Så länge det är sånt är väder påminner det mig att det är långt dit. Vi skiter i hela bröllopet och går till borgmästaren (eller vad det nu heter ;-D) och gifter oss nu och sliper allt skit med det.

Ja angående det, jag VILL VERKLIGEN INTE att någon i min familj ska jobba till mitt bröllop. Jag har kollat upp catering med buffé på nätet och det låter inte så farligt dyrt. Men tydligen är det enormt dyrt så mamma skiter fullständigt i att jag bara vill att dom ska sitta o ha trevligt utan hon har bestämt över mitt huvud att DOM ska göra allt. Vilket hon är skitirriterad över, vilket går ut över mig. Vad ska jag göra egentligen? Jag begär inte mycket om mitt drömbröllop, fina färger, vackra ord och att alla jag känner ska på fest och inte jobba den dagen (bortsett från toastmasting etc). Jag kräver inte 200 pers med kristallglas och diamansmycket etc. Men tydligen ska det vara för mycket begärt. Om du läser detta mamma, så förlåt. Men jag kunde inte säga ifrån i luren och jag är ledsen om jag sårat dej, men försök se det från min synvinkel.

aja, shit same....

Nu ska jag göra iordning håret, har tydligen blivit vandrande reklampelare sen robert började på sitt nya jobb, har fått saker som deras logga och namn är på. Men men, dom är inte så hemskt fula ju......

nu ska jag skriva inköpslista och kolla när bussarna går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar