söndag, februari 07, 2010

Njae

Blev inte så bra igår som jag hoppades. Jag fick stark ångest så jag tog en stesolid, och sen var det dömt att misslyckas. Dåsig och trött som jag blir av medicinen (inte bara stesoliden) så kom jag halvägs sen var det sängen en stund som gällde. Robert tog över och jag somnade, sen väckte han mig när maten var färdig. Hade sen stark ångest resten av kvällen.

Idag har jag mått ganska bra. Inga VB-mediciner än så länge och det ser ljust ut. Men en sak undrar jag. Vi gör iordning lägenheten. Nu börjar sovrummet se färdigt ut, men vardagsrummet ser värre ut än någonsin. Det känns som att vi bara flyttar runt saker. Jaja....

Nu ska vi ta varsin macka och varva ner efter städandet och spela lite. Blir nog zelda eller papermario.... Vi får se.

ta hand om er

p.s. Anledningen att jag inte svarar på sms just nu är att vi inte har några pengar på mobilen coh kommer inte ha försen på onsdag. Så vill ni något så ring.... Jag pratar gärna med vem som helst.... puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar