måndag, februari 08, 2010

100 inlägg

Detta är det hundrade inlägget, bara så ni vet. Och över tusen tittar på min sida är inte dåligt heller sen i september när jag la in räknaren. Nästa mål är 200 unika kikare.

Väntar på att fonen ska ringa. Robert är på sin första jobbdag idag men han ska hämta upp mig vilken minut som helst. Vi ska till RoCK, ett ställe, några personer eller vad det är, för första ggn. Dom ska hjälpa mig komma ut i livet, plugga eller jobba eller tja vad som helst. Principen är att jag ska få göra något JAG vill. Det är för personer som är långtidssjukskrivna. Inte som det har fungerat förut, att man bara har slängt till en sjuk person något jobb som finns, inte brytt sig det minsta om vad DEN vill och sen bara hoppats på det bästa. Men det slutar till 90 % med att den sjuka bryter ihop. Jag vet, jag har varit med om det.
Fick mina betyg hemskickade härrom veckan. Dom var inte så illa som jag trodde. Ok... Jag har inte fullständiga betyg men dom ämnena jag har betyg i är inte så farliga. Fler vg än ign hihi. Alltså, jag menar med tanke på hur jag mådde på gymnasiet så är dom rätt så skapliga. Vi får se vad vi ska hitta på med mig. Vad jag ska göra, plugga är ett alternativ men jag får se vad dom säger....

Nu är jag sminkad, håret är iordninggjort och naglarna lackade, såklart i svart. Jag hoppas jag ska få ta ett foto så man kan få se hur jag ser ut. Tycker jag ser skaplig ut iallafalla i spegeln, men hur man sen ser ut i verkliga livet är en annan femma. Min självkänsla börjar byggas upp känner jag. Den är ganska bra ibland.....

Men kan inte fonen-jäveln ringa snart!!! Nej, nu ringer jag själv och se vad han har för sig.....

ta hand om er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar