onsdag, november 11, 2009

Nu dröjer det inte länge

Nej nu dröjer det inte länge försen han kommer hem. Bara en vecka och två dagar. På torsdag nästa vecka, då blir det röja av. Vi har så mycket vi planerar och vill göra.

Detta kommer INTE iordning och detta är bara dom kommande 3 månaderna:
Vi ska till k-ar äventyrsbadhus
vi ska ha fest
vi ska fira hans 30årsdag
vi ska julpyssla
vi ska börja dansa
vi ska börja ut o gå
vi ska på kostymfest
vi ska fira jul
vi ska fira nyår
vi ska laga mat ihop
och allt annat ni kan tänka er som tillhör vardagen för er men som är än så länge MYCKET speciellt för oss!!!





Var hos mor o far i helgen. Inte mycket att säga där. Förutom att Mamma o jag spenderade hela lördagen ihop och hon är en helt annan människa utan pappa.

I morgon ska jag städa och KANSKE träffa filip, beroende på mitt ork. men det blir någon gång efter sex när han slutat jobba. Robert får klara sig utan mig ett par timmar hihi....


Idag hoppade mitt hjärta över ett slag för jag kom på att NÄSTA helg, inte denna, nästa.... ÄR HAN HEMMA!!!



"Jag har som regel att
aldrig dricka när det är
ljust ute och att aldrig tacka
nej till en drink efter
mörkrets inbrott"
-H.L. Mecnken

1 kommentar:

  1. Det finns ganska många saker att lägga till på listan... men jag förstår att du inte vill göra en för lång. Kommer det komma en tid då vår vardag inte känns mycket speciell längre föresten?

    SvaraRadera