onsdag, januari 09, 2013

Att gå till terapin

Vägde mig idag! Jätteglad, jag har redan börjat gå ner i vikt. Överlycklig. Men jag har börjat vända på dygnet igen. Så jag ska prata med min terapeft om det idag.

Jag ska gå till terapin, om jag går hem är en fråga jag inte kan svara på än.

Nu har jag nått över 4000. En himla bit.

Har ju varit sjuk ett tag nu, men idag känner jag mig ganska bra, förutom att hostan sitter kvar och att det river lite i halsen. Och jag har ju fortfarande svårt att prata. Jag är väldigt hes.

Jag ska planera in en lekfest. Och bara människor som tycker om att leka är välkommna. Tänker du inte vara med så kan du skippa att komma. Inget görs personligt utan görs i grupper. Så man kan kan inte skämma ut sig, för alla gör samma sak som du. I princip. Förutom lekledaren, jag, enda gången hon är med är när det krävs vara jämna lag, då får jag hoppa in.


Jag har alltid haft problem med drickandet. Att ha sprit hemma och det inte försvinner inom ett par tre dagar har varit en omöjlighet. Men nu har jag haft en halv kvarting och en hel flaska vitvin ståendes ett bra tag. Det är ett stort framsteg för mig.


XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar