fredag, augusti 09, 2013

Några ensamma sommardagar.

Robert åkte till Gbg helt appropå. Han åkte i morse. Och han ska vara borta tills sent på tisdag kväll. Men helt ärligt, det gör inte så mycket. Nu hinner jag förhoppningsvis göra lite det som jag har procastrinerat framför mig. Mina planer är:

Viktigast:
Läsa färdigt min skolbok

Inte lika viktigt:
Städa (jag städar bäst när jag är själv)
läsa färdigt min novell
titta färdigt på Saw-filmerna


Sen vet jag inte riktigt mer. Jag förhoppningsvis kommer vika en del tranor, kanske tillochmed sätta mig ner och räkna dom. Tror jag är uppe iallafall runt hundra, minst.

På Söndag ska jag förhoppningsvis till en kompis och spela lite spel och käka. Kommer bli väldigt trevligt. Hoppas inte det ställs in.

Nästa helg är det min tjugosjunde födelsedag. Men jag blir inte äldre i sinnet. Är stolt och glad för den jag är nu.
På fredagkvällen ska mina föräldrar komma och fira mig, vi ska ha kräfskiva. Jag önskar mig en katt eller pengar. Men dom vill inte ge mig det, så pappa sa att jag var tvungen att komma på något innan dess.

Hoppas jag pallar vara hemma själv, men sysselsätter jag mig så kommer det nog allt gå bra.


XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar