onsdag, mars 10, 2010

städa städa städa

Får finbesök på lördag så nu är det städa städa städa som gäller. Linus, ev Hampus, kommer. Vi ska sedan någon gng på förmiddagen åka till kalmar äventyrsbadhus (eller heter det äventursbadhys? Arvet från far min sätter sig in känner jag allt mer o mer nu förförtiden. Att inte veta om det är y eller u som gäller). Där ska vi vara hela dagen sen ska vi (ANTAGLIGEN!!!) hem till oss o äta middag sen blir det övernattning. Får se om vi ska se någon film eller vad det nu blir..... Men både Rob o jag kände att det var dags för en ordentlig rengöring här. Så jag har städat hela badrummet nu o robert har tagit hallen. Hm, känns inte som han kommit långt men det är nog för att han är så någrann (nej nu blev det fel igen, nogrann heter det väll. Eller är det fel oxå, hjälp mig någon!) OJ! Nu åkte damsugarenarenarenaren igång!!!!

Känner mig ganska flummig idag. Jag ska ha tydligen sprungit runt o dragit ner byxor o kalsonger på gossen hela dagen men det tror jag bestämt är fel. Rykten går runt ni vet och vissa blir helt fel. Här har vi ju ett.

Min kära systra mi(a) ska hjälpa mig att skaffa en vigselförättare. Någon magnus johansson som ska vara känd o bra etc. Hoppas bara han kan den dagen, ni vet väl vilken dag det är nu vid det här laget det blir? 14 augusti 2010!!!!

Nu ska jag sätta mig o spela o varva ner liteteteteteteteetetetetetetet...................


ta hand om er!!!!!!!!

1 kommentar: