onsdag, januari 20, 2010

sitter uppe på glöskär



Nu sitter man uppe på glöskär och surfar lite. Har kommit en bra bit med rollspelet men det är långt ifrån färdigt så vi får se om jag hinner. Beror nog på lite hur mycket jag har att göra i nästa vecka.



Robert ska ju på arbetsintervju på tisdag samt att jag ska till läkaren samma dag. Jag ska ju kolla mina näringsvärden iom att jag slutat äta glutenfritt samt börjat äta vegetariskt. Måste allt kolla upp det. Sen hoppas jag få träffa min psyk-läkare äntligen. Jag ska ju ändra mina mediciner. Jag har ju fått starkare sömntabletter samt snozinan. Men iom att min panikångest är oerhörd stark så tar jag bara nozinanen (som rob o jag kallar snozinan) när jag börjar få ångest istället för att hjälpa mig att somna som den är till för. Det gick bra sa celicia. Iallfall fram tills jag får mina ångestnedsättande. OM jag nu får dom. Celicia tyckte det men det hela är ju upp till läkaren och hon kanske inte vill ge mig det försen hon träffat mig. Jag fick ju byta bort min älskade göran mot en kvinna iom att han gick i pension. Göran är den läkaren jag kommit bäst överens med och han har förstått mig bäst. Har haft 2 kvinnliga läkare innan samt en massa män och en del män har jag kommit överens med men INGEN av kvinnorna. Hoppas hon ska ändra den normen.


Sen har jag ju slutat med mina antipsykotiska samt antidepressiva pga obehagliga bieffekter som påverkade mitt o roberts förhållande. Så nu ska jag få nya.




Jag längtar tills i morgon!!! I morgon ska vi ha en heldag på gbgstad. Först ska vi till ikea, sen fika med jimmie, sen gå på staun och shoppa, äta 3 rätters middag och avsluta det hela med att gå på 3D bio - avatar då förståss!! Jag ska fota intensivt hela dagen och skriva i DETALJ vad vi gjort och handlat och tja ALLT!!!!




nej nu måste jag betala lite räkningar.




jo några foton jag tagit btw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar