fredag, mars 09, 2012

SKITHYPAD!!!!

Jag är så jävla hypad så det inte är klokt. Robert kom hem igår med en present från gbg. En tub med 3 badbollar (såna som fräser när man lägger i dom i badet). Idag har jag suttit stilla och tyst och sytt hela dagen med the big bang theory i bakgrunden. Så när Robert kom hem med lite mat och dricka så blev jag lite stirrig. ÄNTLIGEN någon att prata med. Strax efter så la jag mig i badet med en boll som hette "dragonball". Stark doft och så glittrade det i badet efter den fräst färdigt. Men det MÅSTE varit något mer i bollen, typ majja eller liknande. För strax efter jag steg upp blev jag helt hypad och kunde inte sluta skratta. Jag stirrade runt och visste inte vart jag skulle ta vägen.
Tillslut satte jag mig i fotöljen, försökte skratta färdigt och varva ner. Sen började jag blogga lite.
Nu ska R titta på hockey, vita hästen mot khk på datorn. Han vann en sån kod (som gör att man kan titta på det via internet, kostar i vanliga fall runt 120 kr) på nätet innan idag, så han var överlycklig. Han ska dricka öl ur sitt nya che guevara ölstop som han fick av mina föräldrar efter dom varit på cuba till hockeyn. Jag ska dricka mitt sedvanliga portvin fast med mörk choklad ist för ost (hade ju helst velat ha parmesanost men det fick bli choklad idag). Jag tror att jag ska titta på ´till death eller mad love. Kan inte riktigt bestämma mig. Eller kanske titta vidare på big bang theory?
saknar er.
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar