söndag, mars 04, 2012

Deppig

Idag är jag ganska deppig. Robert är på hockey för andra dagen i rad denna helgen, känns som att inte fått träffa honom alls denna veckan, han har jobbat alla dagar och både lördagen och söndagen har han varit på hockey, på torsdagen var han borta till tio för han var hos grannen o tittade på hockey. Roligt att han har en hobby, men den tar upp så mycket tid. Jag menar, på hemma matcherna måste han vara där för att han är volentär och när dom spelar borta så måste han se den (antingen hos grannen eller på datorn) för det är enda chansen han kan få se en match utan att jobba. Känner mig så ensamen att jag börjar gråta.

Ska antagligen till tandläkaren denna veckan. Mamma vägrar berätta när iom att hon vet hur rädd jag är för tandläkaren, så att jag slipper oroa mig säger hon. Men jag frågade om det var denna veckan och hon nekade inte så jag känner henne så pass att det antagligen är denna veckan. Jag ska dra ut ännu en visdomstand.

Jag ska nog titta på ett avsnitt av vampire knight, en jättebra anime som är störskön.

Jag har tagit stesolid så jag kommer antagligen inte få någon panikångest attack men deppigheten vill inte släppa........

aaargh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar