tisdag, april 06, 2010

Du lyfter upp mig! (tack robert)

När jag är nere, åh min själ, så svag.


När problemen hopar sig och mitt hjärta brinner av smärta.


Då är jag stilla och väntar här i tystnaden,


tills du sätter dig här med mig.




Du lyfter upp mig, så jag kan stå på berg.


Du lyfter upp mig, så jag står ut i stormigt väder.


Jag är stark, när jag står lutad mot dina axlar.


Du lyfter upp mig, så jag kan bli mer än vad jag är.




Det finns inget liv - inget liv utan hunger.


Varje hjärta slår rastlöst så operfekt.


Men du kommer och jag är fylld av förundran.


Ibland tror jag att jag kan glimta ett liv för mig.




Inspiration: Josh groban








Tack Robert för den senaste veckan. För alla som är intresserade så har jag mått väldigt dåligt den senaste en och en halv veckan. Hamnade tom på piva natten mellan tis o ons förra veckan, vilket inte alls var roligt. MEN min otroliga karl har stått vid min sida under påsken då jag mått dåligt, varit oerhört trött och till och från mycket ledsen. Jag kan inte göra mer än lyfta honom till skyarna och säga att det inte finns någon finare och bättre man på denna jorden och jag har privilegium att få gifta mig snart med denna man.
Tack för att du hjälper till att laga ett söndrigt hjärta
Jag älskar dig






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar