torsdag, april 05, 2012

En dag på staun


Idag jobbade robert halvdag och kom hem runt ett tiden, vi la oss i sängen o kelade och somnade. När vi vaknade kom Robert på den superba idén att vi skulle åka in till staun för att käka luddag (lunch/middag) på nått café eller restaurang. Jag ville gå på stars and stripes men robert var rädd att dett skulle bli för dyrt. Då föreslog jag café 1344 på wachtmeister och så fick det bli. På vägen mot caféet så gick vi in på kjell ocompany för att jag skulle peka ut min påskpresent (peka och peka vi köpte den och nu ligger den i min handväska, redo för att Robert ska slå in den). Jag tänker dock inte berätta vad jag fick förrsen på lördag!
På 1344 så åt jag en grekisk quinoa sallad
Sen gick vi o handlade på affären på wachtmeister till ikväll o morgon.
Vi satte oss en stund efter det och jag snattade till mig ett foto på Robert, så här har ni honom:
Och nu är vi hemma.
Jag fick mitt syende idag så det ska sys för kung och fosterland ikväll.
ta hand om er.
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar