lördag, februari 25, 2012

Ååååh mitt huvud

Bakfull idag, huvudvärk så det skriker om det, men det börjar gå över nu när jag har varit vaken en timme ungefär.

Robert har varit på City gross idag och köpt musslor, dom har tydligen börjat med självscanningn där oxå. Intressant. Min kära fader är mycket emot självscanning, han tycker att han gör jobbet som dom som jobbar där borde göra. Han har kanske rätt, men jag trivs med självscanning, men VARFÖR får vi bara avstämning när vi storhandlar och aldrig när vi bara småhandlar. Jaja, murphys law heter det ju.
Vi handlade för sammanlagt 2500 i går på maxi o systembolaget. shit alltså, jag tror aldrig jag har handlat för så mycket.

Men jag köpte många böcker. Bara faktaböcker som vanligt, en om vampyrer, två om mytologi och en om mumier samt en coctailbok.

Nu ska jag spela lite och lyssna på melissa horn. Har precis ätit en shake medans jag bloggat, den var som vanlig söt o god. Choklad var det denna gången, min favorit är caffe latte.

kram o puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar