söndag, september 12, 2010

Trött

Rollspelade i går. Jag ledde äventyret och oj vilket äventyr det blev. Vi blev heller inte ens halvfärdiga för dom gick o gjorde annat hehe.

Robin var för rolig
sl (jag): Ni möter en tiger!
Robin: IGEN?!?!?
SL: Ok, ni möter två tigrar.


Idag var jag helt såld. Jag har med stolthet stigit upp varje morgon den senaste månaden långt innan tolv. Utan att ens ställa klockan. Idag var jag som en klubbad säl. Sov till 17.00 och jävlar vad hårt jag sov. Och nu är klockan halv åtta och jag känner mig drogad av trötthet. Vi ska spela lite kort, ta en cider och sen ska jag lägga mig igen. Robert är väl som vanligt uppe halva natten.

Jo btw han har fått tillfällig anställning på sitt jobb med full lön. Kunde inte passa bättre i tiden iom att vi åker på semester nästa månad.

Åh vad jag längtar till semestern idag är det 25 dagar tills vi åker. Kan inte vänta.

ta han om er!!

sov gott

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar